Prowadzimy agencję w Warszawie. Działamy w całej Polsce i za granicą.
Poznaj nas i sprawdź czy nadajemy na tych samych falach.
brainwave ZNACZY MĄDRY I NIESPODZIEWANY POMYSŁ
NASZA MISJA I CEL
Budzimy odwagę do tworzenia światów, w których chce się być.
Naszym celem jest towarzyszenie firmom w tworzeniu i wdrażaniu innowacji. Robimy to poprzez edukację oraz facylitację projektowania produktów, usług i procesów.
Każdego klienta traktujemy przede wszystkim jako indywidualnego człowieka, a nie tylko reprezentanta firmy. To dlatego tak dobrze wychodzi nam nawiązywanie autentycznych i głębokich relacji na lata.
W pracę wkładamy dobrą energię, autentyczną pasję i poczucie humoru, bo wiemy, że efektywność można połączyć z poczuciem spełnienia 🙂
KAPITAN
Irek Piętowski
Założyciel i prezes Brainwave
Konsultant, trener, mówca
Humanista i były artysta, który jeszcze jako student gardził biznesem, a potem odkrył, że to jego pasja i powołanie. Dziś wie, że da się prowadzić firmę w zgodzie ze sobą.
Przez dwanaście lat był nauczycielem Business English, przez siedem lat prowadził agencję artystyczną, więc praca dla dużych międzynarodowych organizacji jest dla niego drugą naturą.
Jego misją jest zmiana kultury organizacyjnej na taką, która wspiera klientocentryczność oraz kreatywność i innowacyjność pracowników.
Jedną z jego pasji jest gra na bębnach. Jako muzyk występował na festiwalu w Opolu i w półfinale Mam Talent! Uwielbia grać w tenisa i biegać.
Absolwent filozofii na Uniwersytecie Warszawskim.
CO MÓWIĄ O NAS KLIENCI
NASZE WARTOŚCI SĄ JEDNOCZEŚNIE KOMPASEM I NAPĘDEM
Pozwalają nam podejmować właściwe decyzje. Dzięki nim potrafimy się odnaleźć w nowych czy nieprzewidzianych sytuacjach i znaleźć odpowiedni kierunek. Dają nam także energię do działania i wzrostu.
Tworzenie światów, w których chce się być
Jako ludzie mamy moc stwarzania światów. Takich jak firmy, szkoły czy całe miasta. Mogą one być takie, jakie chcemy. Takie, z których nie trzeba nigdzie uciekać. Ale mogą też być koszmarem, jeśli nie wiemy dla kogo i po co je tworzymy. Dlatego odkrywanie potrzeb ludzi i świadome projektowanie jest dla nas priorytetem.
Wpływ na świat
Angażujemy się w projekty, które mają pozytywne przełożenie na ludzi – zarówno jako klientów jak i pracowników. Pracujemy dla organizacji, których decyzje i działania mają szeroką skalę oddziaływania, dlatego tak ważne jest dla nas dogłębne poznanie potrzeb wszystkich interesariuszy.
Przezwyciężanie trudności
Lubimy pomagać klientom mierzyć się z wyzwaniami. To napędza nas do działania i dawania z siebie 120 procent. Tam gdzie inni widzą problem, my dostrzegamy szansę na rozwój. Produktu, usługi, całej organizacji, a także nas samych.
Zrównoważona praca i rozwój
Praca w biznesie powoduje ryzyko ciągłego poświęcania teraźniejszości dla przyszłości. Często powoduje to olbrzymie roztargnienie i utratę zdrowego rozsądku. Dlatego właśnie dbamy zarówno o efekty naszych projektów i szkoleń, jak i o to, aby samo uczestniczenie w nich było dobrym doświadczeniem zarówno dla naszych klientów, partnerów jak i pracowników.
CO NAS WYRÓŻNIA
- Jako pierwsi w Polsce wykorzystaliśmy Design Thinking do stworzenia innowacyjnego sposobu rekrutacji pracowników. (Chcę zobaczyć case study)
- Jako jedna z nielicznych firm w Polsce szkolących z metody Design Thinking posiadamy doświadczenie projektowe, którym dzielimy się z uczestnikami szkoleń.
- Jesteśmy interdyscyplinarnym, unikalnym i świetnie zgranym zespołem, co ma przełożenie na elastyczność i efektywność naszej pracy.
- Posiadamy bogatą sieć kontaktów ze specjalistami z różnych dziedzin,z którymi współpracujemy projektowo.
- Jak nikt inny budujemy otwarte i autentyczne relacje oraz swobodną atmosferę pracy, w której każdy może być sobą.
- Jesteśmy ekspertami i jednocześnie prawdziwymi pasjonatami Design Thinking. Wykorzystujemy tę metodę zarówno do tworzenia wartości dla naszych klientów, jak i w codziennej pracy nad rozwojem naszego biznesu, a także w życiu prywatnym.
- Uwielbiamy naszą pracę i naszych klientów. Lubimy poniedziałki i powroty z urlopów.
- Początkiem każdej współpracy z klientem jest znalezienie wspólnych wartości. Dzięki temu praca jestbardziej efektywna, a zaangażowanie przychodzi naturalnie.
HISTORIA BRAINWAVE
Dziękujemy wszystkim osobom, które sprawiły, że możemy tu być!
WSPÓŁPRACUJEMY M.IN. Z:
- Piotr Kamiński – badacz
- Miron Grzegorkiewicz – specjalista UX
- Anna Gabryjelska-Basiuk – psycholog biznesu, coach oraz ARC Rynek i Opinia
Skontaktuj się
Chcesz stworzyć nowe wartości w swoim
biznesie i czujesz, że nadajemy na tych samych falach?
Pisz lub dzwoń do nas śmiało. Jeśli chcesz, możemy mówić sobie po imieniu.