NASZA MISJA I CEL


Budzimy odwagę do tworzenia światów, w których chce się być.
Naszym celem jest towarzyszenie firmom w tworzeniu i wdrażaniu innowacji czy to poprzez edukację, czy facylitację projektowania produktów, usług lub procesów. Angażujemy się w pełni w proces pracy, wkładając w niego swój profesjonalizm, autentyczność oraz pozytywne nastawienie.
KAPITAN


Irek Piętowski
Założyciel i partner zarządzający Brainwave Konsultant, trener, mówca
Humanista i były artysta, który jeszcze jako student gardził biznesem, a potem odkrył, że to jego pasja i powołanie. Dziś wie, że da się prowadzić firmę w zgodzie ze sobą.
Przez dwanaście lat był nauczycielem Business English, przez siedem lat prowadził agencję artystyczną, więc praca dla dużych międzynarodowych organizacji jest dla niego drugą naturą.
Jego misją jest zmiana kultury organizacyjnej na taką, która wspiera klientocentryczność oraz kreatywność i innowacyjność pracowników.
Jedną z jego pasji jest gra na bębnach. Jako muzyk występował na festiwalu w Opolu i w półfinale Mam Talent! Uwielbia grać w tenisa i biegać.
Absolwent filozofii na Uniwersytecie Warszawskim.
CO MÓWIĄ O NAS KLIENCI
NASZE WARTOŚCI SĄ JEDNOCZEŚNIE KOMPASEM I NAPĘDEM
Pozwalają nam podejmować właściwe decyzje. Dzięki nim potrafimy się odnaleźć w nowych czy nieprzewidzianych sytuacjach i znaleźć odpowiedni kierunek. Dają nam także energię do działania i wzrostu.


Tworzenie światów, w których chce się być
Jako ludzie mamy moc stwarzania światów. Takich jak firmy, szkoły czy całe miasta. Mogą one być takie, jakie chcemy. Takie, z których nie trzeba nigdzie uciekać. Ale mogą też być koszmarem, jeśli nie wiemy dla kogo i po co je tworzymy. Dlatego odkrywanie potrzeb ludzi i świadome projektowanie jest dla nas priorytetem.


Wpływ na świat
Angażujemy się w projekty, które mają pozytywne przełożenie na ludzi – zarówno jako klientów jak i pracowników. Pracujemy dla organizacji, których decyzje i działania mają szeroką skalę oddziaływania, dlatego tak ważne jest dla nas dogłębne poznanie potrzeb wszystkich interesariuszy.


Przezwyciężanie trudności
Lubimy pomagać klientom mierzyć się z wyzwaniami. To napędza nas do działania i dawania z siebie 120 procent. Tam gdzie inni widzą problem, my dostrzegamy szansę na rozwój. Produktu, usługi, całej organizacji, a także nas samych.


Zrównoważona praca i rozwój
Praca w biznesie powoduje ryzyko ciągłego poświęcania teraźniejszości dla przyszłości. Często powoduje to olbrzymie roztargnienie i utratę zdrowego rozsądku. Dlatego właśnie dbamy zarówno o efekty naszych projektów i szkoleń, jak i o to, aby samo uczestniczenie w nich było dobrym doświadczeniem zarówno dla naszych klientów, partnerów jak i pracowników.
CO NAS WYRÓŻNIA
- Jako pierwsi w Polsce wykorzystaliśmy Design Thinking do stworzenia innowacyjnego sposobu rekrutacji pracowników. (Chcę zobaczyć case study)
- Jako jedna z nielicznych firm w Polsce szkolących z metody Design Thinking posiadamy doświadczenie projektowe, którym dzielimy się z uczestnikami szkoleń.
- Jesteśmy interdyscyplinarnym, unikalnym i świetnie zgranym zespołem, co ma przełożenie na elastyczność i efektywność naszej pracy.
- Posiadamy bogatą sieć kontaktów ze specjalistami z różnych dziedzin,z którymi współpracujemy projektowo.
- Jak nikt inny budujemy otwarte i autentyczne relacje oraz swobodną atmosferę pracy, w której każdy może być sobą.
- Jesteśmy ekspertami i jednocześnie prawdziwymi pasjonatami Design Thinking. Wykorzystujemy tę metodę zarówno do tworzenia wartości dla naszych klientów, jak i w codziennej pracy nad rozwojem naszego biznesu, a także w życiu prywatnym.
- Uwielbiamy naszą pracę i naszych klientów. Lubimy poniedziałki i powroty z urlopów.
- Początkiem każdej współpracy z klientem jest znalezienie wspólnych wartości. Dzięki temu praca jestbardziej efektywna, a zaangażowanie przychodzi naturalnie.


HISTORIA BRAINWAVE
Timeline
Styczeń 2013
Irek wpada na TED talks i wystąpienie “Ken Robinson twierdzi, że szkoły zabijają kreatywność” (Chcę zobaczyć video). Mowa Kena wybija perspektywę Irka w kosmos i na zawsze zmienia jego życie.
Maj 2013
Ala pracując w branży marketingowej dostrzega punkty zapalne w kulturze organizacyjnej firm, która wymaga od pracowników jedynie posłuszeństwa, zamiast zachęcać do samodzielnego działania. Alicja z kolei zaczyna w pracy szukać sensu, więzi z ludźmi i okazji do wykorzystania talentów.
Wrzesień 2013
Odbywa się festiwal Wawa Design, na którym Irek współorganizuje swoje pierwsze warsztaty kreatywne. To także moment, w którym poznaje metodę Design Thinking. W jego głowie DT łączy się z wystąpieniem Robinsona i dostrzega w myśleniu projektowym szansę na uratowanie kreatywności.
Luty 2015
Ala i Irek spotykają się po raz pierwszy. Irek współprowadzi dla BlaBlaCar projekt rekrutacyjny metodą DT, w którym jedną z kandydatek jest Ala. Łapie ona bakcyla Design Thinking i zostaje przyjęta do BlaBlaCar na stanowisko Event Managera, co zmienia jej przyszłość zawodową o 180 stopni.
Kwiecień 2015
Ala prowadzi pierwszy projekt rekrutacyjny w BlaBlaCar metodą DT. Mając perspektywę kandydata i rekrutera dostrzega ogromny potencjał i skuteczność tego projektu. Łącznie przeprowadza 7 procesów rekrutacji.
Wrzesień 2015
Powstaje agencja DT Makers, której jednym z założycieli jest Irek. Po przeprowadzeniu otwartych warsztatów w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości i Design Thinking Week, DT Makers zaczyna współpracę z dużymi klientami.
Luty 2017
Odbywają się warsztaty “Jak tworzyć kulturę organizacji, która angażuje pokolenie Y”, na których Ala pierwszy raz współpracuje z DT Makers jako moderator. Alicja znajduje w DT sposób na walkę z niesprzyjającą kulturą pracy i decyduje się na rozwój w tym kierunku.
Sierpień 2017
Alicja dołącza na stałe do zespołu DT Makers, który wygrywa przetarg na szkolenia dla wykładowców uczelni UMCS w Lublinie. Ala i Irek dostrzegają, że dzięki Design Thinking mogą naprawdę zmienić edukację w Polsce. Rodzi się u nich misja szerzenia myślenia projektowego i tworzenia światów, w których chce się być.
Grudzień 2018
Agencja DT Makers decyduje się odświeżyć swój wizerunek, aby odzwierciedlał jej autentyczny charakter. Zaczyna się proces rebrandingu.
Styczeń 2020
DT Makers zmienia nazwę na Brainwave. Razem ze zmianą nazwy pojawia się ośmiornica, która staje się symbolem wszechstronności naszej firmy.
Dziękujemy wszystkim osobom, które sprawiły, że możemy tu być!
WSPÓŁPRACUJEMY Z:
- Miron Grzegorkiewicz – specjalista UX
- Anna Gabryjelska-Basiuk – psycholog biznesu, coach
- Katarzyna Anna Dąbrowska – tłumaczka
Skontaktuj się
Chcesz stworzyć nowe wartości w swoim
biznesie i czujesz, że nadajemy na tych samych falach?
Pisz lub dzwoń do nas śmiało. Jeśli chcesz, możemy mówić sobie po imieniu.